Kliver framåt

Oj, min blogg tar rejäla kliv framåt, KUL. Och det skönaste är att jag nu faktiskt inte fått alls lika mycket påhopp som det var ett tag. Nu är det endast frågor och funderingar samt beröm ifrån er läsare. Och det gör mig stark. Det får mig att prestera ännu bättre faktiskt. Samt att det är mycket roligare att blogga om ni ställer frågor såklart. 

Jag älskar att få dela med mig av det bästa jag vet
Roligt att både Frida och Kajsa som ligger precis efter mig också är hästbloggar :) 




3 Kommentarer till "Kliver framåt"

Matilda Skriver:

Tjänar du någonting på bloggen?

Svar: nej, men skulle behöva ;)
Lina Dolk

2014-04-09 | 21:58:16
Ellen Skriver:

Vad roligt, Lina!

Svar: ja faktiskt =)
Lina Dolk

2014-04-09 | 22:34:58
Blogg/Hemsida: http://ellenweidman.se
Mim Skriver:

Åhhh grattis! Vilket är det värsta påhoppet du har fått på bloggen?

Svar: det är nog påhopp om hur man ser ut, sånt är aldrig kul
Lina Dolk

2014-04-09 | 23:12:50





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0