Lädergrimmor

Fråga: Hej! Jag undrar om du vet var man kan köpa en bra lädergrimma som är mjuk och inte kostar för mycket? Jättefin blogg//Cornelia

Svar; Hej!
Jag köper aldrig dyra grimmor, tycker det känna väldigt ovärt.
Jag sätter alltid ludd runt grimmorna som de har på sig i transporten till träningar/tävlingar runt mina lädergrimmor just för att göra dom mjuka och sköna för hästen.

Finns bra lädergrimmor till lägrepris i de flesta butikerna :) 

Kul att du gillar bloggen! 

Min förra ponny Casanova! 




2 Kommentarer till "Lädergrimmor"

Tilde Skriver:

Hej Lina! Ville bara säga att Casaniva mår toppen och är super fin! Kram

Svar: Vad roligt att höra <3
Lina Dolk

2014-04-18 | 12:35:07
Blogg/Hemsida: http://tildecarlengard.blogg.se
Linnea Skriver:

Cornelia, kan tipsa om riktigt bra o billiga lädergrimmor från Catago. Priset varierar lite i olika affärer men de billigaste jag köpt kostade 285 kr hos horsemupe se. /Linnea

2014-04-19 | 17:04:21





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0