Leovet - putsmedel

Detta putsmedel alltså; BÄSTA!


Innan

Under

Efter

Snabbt och enkelt! 



3 Kommentarer till "Leovet - putsmedel"

Tyra Skriver:

Var kan man köpa det?

Svar: Kvalite häst och hund i Flen :) går att beställa om du inte bor i närheten :)
Lina Dolk

2014-04-12 | 21:29:24
P Skriver:

Den enda loevet produkten jag har använt var bio skin oil, det var för att hjälpa mina hästar att hålla sig mjuka i huden och få bättre motstånd mot insekterna. Dock blev båda två svullnad i huden av produkten, den var mycket starkt parfymerad, onödigt kan jag tycka :(

Svar: Oj låter inte bra, jag har inte testat den.
Lina Dolk

2014-04-12 | 22:23:29
Tyra Skriver:

Tack, då ska jag kolla, för jag bor inte i närheten!

Svar: gör det!=)
Lina Dolk

2014-04-13 | 21:18:34





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0