Mål med Willands

Målet med Willands

Jouleen: Att kunna visa henne jämt och på relativt hög nivå. Att vi sätter bytena lite mer bestämt än sist och att vi har ett bra flyt. Alltid svårt att prata om procent, men jag hoppas såklart att vi rider över
65% som är kvalnivån till SM!

Valle: Han och jag kan både smälla till med rejäla poäng, och såklart missa. Han är rätt laddad av sig och känslig, jag har tyvärr ett problem och det är att jag hänger lite åt höger och gör jag det i galoppen så byter han direkt.
Snygga byten men inte där dom ska vara ;) men gör man rätt så blir det riktigt bra på honom.

Jag: Kunna fokusera på båda och verkligen rida inne på banan, känna att jag gjort mitt bästa även om det kan bli missar.
Sedan är det såklart att man ska ha roligt när man är iväg och kunna komma hem med nya erfarenheter som gör oss starkare i framtiden!:)



4 Kommentarer till "Mål med Willands"

jennie Skriver:

hur lägger du upp träningen iför tävling? hur ser veckoplaneringen ut? skiljer den sig om du bara ska tävla en dag mot ett helt meeting? tränar du jullan annolunda mot hur du tränar ojoj inför tävling?

Svar: Ja allting läggs upp efter varje häst. Sedan som du skriver hur många dagar de ska tävla :)
Lina Dolk

2014-04-27 | 18:36:39
Saga Skriver:

Ångrar du intr att du inte valde gå något hästgymnasium? Varför sökte du inte det?

Svar: Svarat i inlägg :)
Lina Dolk

2014-04-27 | 21:29:20
Emma Skriver:

Låter som jättebra mål! Stort lycka till med det :)

Svar: Tack snälla!
Lina Dolk

2014-04-27 | 22:29:26
Blogg/Hemsida: http://www.saqubeck.forme.se
Hanna Skriver:

Stort lycka till! Gillar verkligen din blogg :) jag ska också till willands och tävla med min b-ponny, vi kanske syns? :)

Svar: Tack snälla! Vad roligt, lycka till ! Då lär vi ses :)
Lina Dolk

2014-04-28 | 17:10:01





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0