Planen

Planen med tävlingar kommer se ut på följande vis:

1-2/5 Nationell Willands OBS-tävling, FEI Lagtävlan och FEI mästerskap, Jouleen och Valle

17-18/5 regionaltävling, på Brolöten! MSV c och MSV b:2 på E-type (startar MSVb trots jag skulle debutera efter sommaren, men det är ju som träning då det är på mitt andra hem ;)

5-6/6 nationell Strömsholm OBS-tävling. Anmälan släpps på söndag så jag hoppas innerligt att jag kommer med på både Valle och Jouleen. 

Sedan kommer det en 5årig D-ponny till mig i tärning i 1 månad som jag ska starta. Och även en till ponny. Så ni kommer få följa två nya ponnyn i bloggen, men mer om det när dom kommer :) 





1 Kommentarer till "Planen"

Matilda Skriver:

Kommer du inte starta Jouleen nåt efter Strömsholm innan sm?

Svar: Ja, Jönköping ska vi till :) sedan blir det något mer
Lina Dolk

2014-04-18 | 22:20:19





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0