Ridgymnaisum

Fråga: Ångrar du intr att du inte valde gå något hästgymnasium? Varför sökte du inte det? 

Svar: hej! Nej jag ångrar mig inte en sekund. Jag har allting jag kan tänka mig och tror faktiskt inte att min satsning skulle gå att göra fullt ut på ett hästgymnasium. Jag har mitt stall och träningsmöjligheter samt 12 minuter till Brolöten. Helt otroligt egentligen :) sagt det förr men jag och elin är ett superteam samt att jag får äran att rida Brolötens tävlingshästar.

Tänk bara allt jag lär mig  Valle just nu.

Dock inget ont om ridgymnaisum men jag känner att inget kan bli bättre än vad jag har det nu. 





1 Kommentarer till "Ridgymnaisum"

c, Skriver:

Vad jag har förstått så är de ofta inte så bra, finns säkert bra också, men det verkar heller inte vara på din nivå.

Dessutom har många av mina kompisar istället TAPPAT INTRESSET under tiden, många redan under första året!

Jag gick vanligt och blev ännu nördigare istället :D

2014-04-28 | 06:19:02





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0