Schabrak

Fråga: Vad använder du för schabrak? Har du bara "finare" eller . Har du från Börjes, hööks m.m ? :D

Svar: Hej!
Åh jag har verkligen en salig blandning ifrån märkesschabrak till budget! Jag är ju väldigt för att matcha allting och älskar att hitta nya outfits. Och då är det tur att jag även köper budget ;)
Dock är det ju lite sanning i att man får vad man betalar för i de flesta fallen.. Har inget ifrån Börjes men däremot ifrån Hööks. 

Mina favorit märken med schabrak är BR och Lami-cell! 

Jag har storlek full både på ponny och häst, tycker att ponnyschabraken är för små! Så alla i stallet kan ha varandras schabrak ;)








3 Kommentarer till "Schabrak"

mikaela Skriver:

Vad har du för sadelgjord? :)

Svar: kommer bild imorgon!
Lina Dolk

2014-04-02 | 17:04:00
Elin Skriver:

Ja det vill jag också veta. Har precis införskaffat en dressyr sadel, men fick inte med mig någon sadelgjord hem från utprovaren.
Så vet inte riktigt vad man ska ha :)

Svar: kommer bild imorgon!
Lina Dolk

2014-04-03 | 17:49:06
Miranda Skriver:

Var har du köpt hängaranordningen som ni har fäst tränskroken i på bilden? Har letat ihjäl mig efter en sån!

Svar: Hööks om jag inte minns helt fel!
Lina Dolk

2014-04-06 | 15:17:23





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0