Allting går

Kommentar: Måste bara säga att du är en sån otrolig inspiration! 
Jag har en D-ponny som jag tävlar och en storhäst som är 6 år som ska vara min framtidshäst. Men alla säger till mig att jag måste sälja min ponny för att när jag börjar gymnasiet,vilket jag gör till hösten, så kommer jag inte hinna med att rida och ta hand om två hästar! Men du visar verkligen att det går att träna och tävla aktivt med mer än en häst även om man går i skolan. Jag vill verkligen inte sälja min ponny än för jag känner att vi inte är färdiga och vi har fler mål att uppnå innan han ska säljas. 
Tack för att du visar att det är möjligt! Även om vissa inte tror mig när jag säger att såna som du finns, såna som kan använda alla de 24 timmarna på dygnet på rätt sätt.

Svar: hej!
Självklart går det hinna med två tävlingshästar även om man går på gymnasiet. Allting handlar om planering och viljan att lägga ner tiden.
 Strunta i de dumma kommentarerna och visa motsatsen, jag håller på dig! :)

Jag ska ut och rida Oj Oj nu eftersom jag varit borta i helgen, sedan rider jag han igen innan skolan imorgon och roder Jouleen och Pippin efter skolan.
Allting går bara man vill! :D

Kommentar: Kan du inte berätta hur du "gör" för att få ihop allting? :) 

Planerar du din vecka/vardag? 

Svar: Först utgår jag efter hur hästarna ska gå, när deras vilodagar ska vara. Ett veckoschema helt enkelt, vi gör alltid scheman inför veckan. Försöker planera ut deras vilodagar på olika dagar så de inte vilar samma dag. Efter det planerar jag om jag behöver rida någon innan skolan eller om jag hinner med alla efter. Det är ju beroende på om jag ska åka iväg på träning eller inte. Plättlätt att bara göra det när man har det svart på vitt. Klockan 06.00 sitter jag på Oj Oj imorgon. 

Kram





5 Kommentarer till "Allting går"

Anonym Skriver:

Kan du inte berätta hur du "gör" för att få ihop allting? :)
Planerar du din vecka/vardag?

Svar: Kommer ett inlägg :)
Lina Dolk

2014-02-23 | 20:37:06
Olivia Skriver:

när du rider så tidigt, hinner hästarna äta frukost innan då eller äter de efter? :)

Svar: Jag fodrar lite tidigare men de hinner inte äta upp allt men de får såklart göra det efter ridningen :)
Lina Dolk

2014-02-23 | 21:19:19
Agnes Bjurek Skriver:

Vilken fin bild!:D

Svar: Tack
Lina Dolk

2014-02-24 | 21:32:14
Blogg/Hemsida: http://agnesbjurek.blogg.se/
Annster Skriver:

Så fin häst :)

Svar: Tack :)
Lina Dolk

2014-02-24 | 21:36:53
Blogg/Hemsida: http://annster.se
Ida och Amanda Skriver:

Fin blogg!

Svar: Tack!
Lina Dolk

2014-02-24 | 21:58:03
Blogg/Hemsida: http://idaoamanda.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0