Brolöten <3

Gör som mig, häng på Brolöten i sommar och lär dig massor ifrån allt ifrån skötsel till ridning. Att kunna följa Emelie i hennes vardag som GP ryttare lär man sig massor på.

Ett fantastisk ställe där hästen sätts i centrum men sedan finns det självklart tid för bad och andra aktiviteter. Bara åka dit för att äta Ritas goda mat är en upplevelse för sig.

Detta passar alla ifrån okunniga till elitryttare, allting anpass åt dig och din häst.

All information hittar ni här: http://www.broloten.se/ 





7 Kommentarer till "Brolöten <3"

Anonym Skriver:

hej lina! skulle inte du kunna vissa din tävlings planering? :D

Svar: Jag har ingen riktig klar eftersom oj oj är till salu, ska dock tävla nästa helg på honom :) sedan Jouleen nästa torsdag får hoppas vi fixar kvalet så kan det bli en planering på henne sedan.
Lina Dolk

2014-02-17 | 15:21:56
Anonym Skriver:

Jag skulle också vilja ha en häst nån dag:)

Svar: Ja det är superkul :)
Lina Dolk

2014-02-17 | 22:13:09
Blogg/Hemsida: http://Netaforever.blogg.se
Emma Skriver:

Hej jag är nyfiken på ponnyn du red här om dagen på brolöten som du sa att du skulle lägga upp mer info om sen.. Vore kul att se bilder! Du är så duktig

Svar: svarar i inlägg
Lina Dolk

2014-02-17 | 22:39:05
Blogg/Hemsida: http://vibymuppen.se
JennyM Skriver:

Kan intyga att det är toppen att åka på dessa läger, jag var själv där med min ponny för ett antal år sedan och det var fantastiskt roligt och lärorikt! :)

Svar: Roligt att du var nöjd med ditt besök :)
Lina Dolk

2014-02-18 | 00:11:44
Blogg/Hemsida: http://jmdressyr.se
Mimmi Skriver:

Hej lina
Undrar bara när du tycker man ska ha en padd under sadeln Elr är det bara ens eget tycke man bör gå efter, tack för en bra blogg!

Svar: svarat i inlägg =)
Lina Dolk

2014-02-18 | 02:58:21
Anonym Skriver:

Ska du på det lägret? Eller ska du bara jobba där?

Svar: Jg är där till och från nästan jämt. Går inte på läger men är på plats mycket :)
Lina Dolk

2014-02-18 | 11:48:17
Olivia Skriver:

Hej Lina!

Hur kvalar man FEI på ponny?

Svar: Du kvalar ifrån regional nivå, två gånger måste du få över 62%, b-ponny i la klasserna och c+d i la:P1 eller Fei inledande. :)
Lina Dolk

2014-02-18 | 12:34:28





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0