Duktiga hästar

Jouleen gjorde jag mycket programdelar på. Hon var fin passet igenom, jag måste dock ha en klarare plan mitt huvud så jag korrigerar henne direkt jag känner att det inte är bra. Vi gjorde väldigt bra byten idag också!

Oj Oj var så himla fin idag. Red i den höga formen med lite mer samling och tryck. Det enda man kunde klaga på var att i galopp-skritt övergångarna gick han iväg utan avv vänta på mig i skritten. Men sen blev dock klockrena också! Min prins <3


Bästa pappa och Oj Oj idag!


1 Kommentarer till "Duktiga hästar"

Anonym Skriver:

jag vet inte om du har sett min fråga tidigare men jag frågar igen..

Jag undrar hur du gör när du rider tidigt på morgonen? :) om du sitter till häst kl 6 t.ex. Ger du hästarna mat innan då eller hur gör dU? Jag vill rida på morgonen men ska mina hästar äta en timme innan så får jag ju gå upp typ 4...

Svar: Jag har svarat två gånger i kommentarerna :)
Lina Dolk

2014-02-26 | 06:51:50





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0