Gelsox

Som ni vet har jag samarbete med Kvalité Häst och Hund i Flen, de har det mesta av det bästa i deras butik.
 
Denna produkt är för dig som har häst med Mugg problem. Man kan klippa av dom i önskad storlek. Dessa skyddar ifrån smuts och lera vilket är bra för hästar med irritation och spårproblem.
 
Ring butiken för mer information. Kvalité häst och Hund kommer börja lägga upp deras butikfilmer i bloggen så ni ser mer vad de har hemma :)
 




2 Kommentarer till "Gelsox"

Maja Skriver:

Måste ju vara guld när hagarna är leriga!!

Svar: Det tror jag med!:)
Lina Dolk

2014-02-11 | 13:11:29
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/
Anonym Skriver:

Hej lina!
Skulle vara så snällt om du kunde svara på dessa frågor. Men först vill jag fråga om Kvalité häst och hund har en webb sida? Sen till de jag ville fråga, hur orkar du med att rida och hålla glöden uppe hela tiden? hur hittar du motivationen? och hur orkar du? blir du inte trött när du måste sköta skolan också? hur ser en vecka ut för dig? Går dina hästar nästan varje dag i veckan? hur många vilodagar har dom, ca. Måste säga att jag är otroligt chockad av att du orkar. Riktigt bra gjort! och en sista sak, hur ser din kost ut? vad gör du för att orka arbeta så mycket? Hinner du någon gång vara ute och springa eller något? Tack för en bra blogg!! :))

Svar: Svarar i inlägg :)
Lina Dolk

2014-02-11 | 13:26:18





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0