Hoppning

Det kommer inte bli någon framgång på hoppningen för mig eller våra hästar ;) men roligt att variera träningen! Ellen rider E-type och jag Oj Oj som tyckte detta var roligt.



4 Kommentarer till "Hoppning"

Matilda - tonårsliv i rullsol Skriver:

Duktiga :D

Svar: tack!=)
Lina Dolk

2014-02-03 | 16:43:22
Blogg/Hemsida: http://skogsrusset.se
Fanny Skriver:

Det ser ju visst bra ut, Lina!! :D

Svar: haha tack!
Lina Dolk

2014-02-03 | 17:20:17
Blogg/Hemsida: http://merlinsdagbok.horseworld.se
Vendela Skriver:

Nu vill inte jag vara negativ men det skär i denna fälttävlans tjejs hjärta, UPP MED RUMPAN!;)
Du måste ju ge hästen spelrum under hoppningen du kan nog inte hitta en enda elit ryttare i hoppning/fälttävlan som rider sadel.
Jag vet att du inte är så insatt i hoppning men jag tycker det är kul att du hoppar ibland ville bara säga det för vissa tränare säger igenting om det och då blir jag så frustrerad :P
Älskar din blogg <3

Svar: tack för tips!=)
Lina Dolk

2014-02-03 | 17:55:58
Sofia Skriver:

Det är så kul att se dressyrhästar hoppa :D speciellt Etype ser mest förvånad ut när han kommer fram och häver sig över haha xD Det är så många dressyrpållar i mitt stall som knappt går över en bom så detta gillar jag!!

Svar: haha ja de har ju inte bästa tekninken men de gillar det ;)
Lina Dolk

2014-02-05 | 06:30:41





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0