Jouleen är tränad

Vilken lyx jag har idag, Elin var snäll och tog med sig Jouleen till Brolöten i förmiddags så Emelie kunde rida henne. 

Och Emelie jobbade med att få mer en variande form än att Jouleen alltid ska gå i samma läge och kunna lätta av mera.  Tack elin och Emelie.

Brukar era tränare hoppa upp på ibland och hjälpa er samt känna av? 
Jag tycker det är jättebra!

Outfitsbilder fick jag såklart skickat till mig ;) 







4 Kommentarer till "Jouleen är tränad"

Madde Skriver:

Hej! Vilka bett brukar du rida på? Och vilket tycker du bäst om? =)

Svar: Jag rider nästan bara på tredelade tränsbett!:)
Lina Dolk

2014-02-23 | 17:18:04
Blogg/Hemsida: http://nattstad.se/maddesvardag
Annster Skriver:

Fin häst :)

Svar: Tack:)
Lina Dolk

2014-02-23 | 18:30:48
Blogg/Hemsida: http://annster.se
Mikaela Trulsson Skriver:

Måste bara säga att du är en sån otrolig inspiration!
Jag har en D-ponny som jag tävlar och en storhäst som är 6 år som ska vara min framtidshäst. Men alla säger till mig att jag måste sälja min ponny för att när jag börjar gymnasiet,vilket jag gör till hösten, så kommer jag inte hinna med att rida och ta hand om två hästar! Men du visar verkligen att det går att träna och tävla aktivt med mer än en häst även om man går i skolan. Jag vill verkligen inte sälja min ponny än för jag känner att vi inte är färdiga och vi har fler mål att uppnå innan han ska säljas.
Tack för att du visar att det är möjligt! Även om vissa inte tror mig när jag säger att såna som du finns, såna som kan använda alla de 24 timmarna på dygnet på rätt sätt.

2014-02-23 | 18:31:30
Blogg/Hemsida: http://missmicki.blogg.se/
Anonym Skriver:

Hej! Vad har du för sadel på jouleen? Vad är det för storlek hur hittade du den ?:))

Svar: Har oj Ojs equipe sadel. Var på sadelprovning och hittade den :)
Lina Dolk

2014-02-25 | 10:42:05





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0