Jouleen idag

Bilder på fina Jouleen!

Kan inte låta bli att tycka att vi är riktigt fina med varandra. Vi passar ihop även om det är långt ifrån klart på banan mot vad vi kan, men vi vill satsa på junioråren och då måste vi igång.

Är riktigt glad att vi klarade delmål 1 på första försöket och längtar tills vi gjort kvalet i MSV b så vi kan få lugna oss och endast fokusera på träna ihop oss. 




















3 Kommentarer till "Jouleen idag"

Sanna Skriver:

Grattis! Du är så duktig och hästarna ser superfina ut! Kommer bara bli hur bra som helst det där :) lycka till!

Svar: tack! de var fina, lite missar men överlag nöjd!=)
Lina Dolk

2014-02-05 | 05:42:31
Fanny Skriver:

Åhh, båda hästarna är så fina :). Ni passar verkligen tillsammans!!

Svar: tack så mycket!
Lina Dolk

2014-02-05 | 07:51:00
Blogg/Hemsida: http://merlinsdagbok.horseworld.se
Johanna Skriver:

Vad hade du för stövlar där? Ser inte ut som det va dom vanliga, dom är ju sååå snygg till Jouleens kandar :)

Svar: Nu när det är kallare har jag mina bruna vinterstövlar ifrån Ariat! Köpta på kvalité häst och hund Flen :) mina tävlingsstövlar har jag beställt och designat själv.
Lina Dolk

2014-02-06 | 16:14:32
Blogg/Hemsida: http://bergqvistjohanna.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0