kommentar

Kommentar:Nu vill inte jag vara negativ men det skär i denna fälttävlans tjejs hjärta, UPP MED RUMPAN!;)
Du måste ju ge hästen spelrum under hoppningen du kan nog inte hitta en enda elit ryttare i hoppning/fälttävlan som rider sadel.
Jag vet att du inte är så insatt i hoppning men jag tycker det är kul att du hoppar ibland ville bara säga det för vissa tränare säger igenting om det och då blir jag så frustrerad :P
Älskar din blogg <3
 
Svar; Hej!
Haha ja min hoppteknik är väl inte någon höjdare så jag där gärna emot tips. Jag var mest nöjd att vi kom över hindrerna och att hästarna tyckte det var roligt :D
Kul att du gillar bloggen!
 
Här hoppar jag Puff, måste få lite godkännande för blicken där va? redan redo för jakten på nästa hinder ;)
 
 
 
Haha blicken här verkar lite sämre, och mina knän står rätt ut, tjusigt!
 
 


0 Kommentarer till "kommentar"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0