Lider med dig

Något riktigt tråkigt jag läste förra veckan var att megatalangen Ella Björklund förlorade sin otroligt fins ponny då den brutit benet hagen.

En fantastisk ponny som Ella lotsat otroligt fint. Ella jag lider med dig! Kan bara tänka mig din känsla. 

Ella tävlar idag och jag håller extra på dig idag <3








1 Kommentarer till "Lider med dig"

marianne lindskog Skriver:

hej lina och ella jag tycker yrrol är så fin men så synd yrrol har brutit benen i hagen och han kunde har klarat sig vara utan att brutit benen i hagen då kunde ella forsätta tävla med fina yrrol men jag lider med er och tänker på hur fina ni va ella och yrrol och en fin sådan ponny du hade ella

2014-02-09 | 10:37:08





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0