Planen

Upplägget med tävlingar ser ut såhär nu.

Den 27/2 kommer jag starta Msv b:4 på Jouleen i Eskilstuna. Sedan den 4/3 är det en Msv b:4 i Katrineholm. 

Jag hade gärna fått mjukstarta med en b:2 innan men nu finns inte det alternativet, så bara att gilla läget så tränar vi på :)

Ska se till att göra skolorna i b:4 för Mattias på onsdag och få tips med dom, och självklart bytena. 
Hade gärna sett att slutorna låg på diagonalen istället som det gör här på medellinjen.. Men utmaningar är roliga så nu längtar jag hem ifrån skolan så vi kan börja leka med det hela.

Oj Oj kommer starta nationell i Fagersta med mig. Ska bli riktigt kul för han känns så fin nu :D 





0 Kommentarer till "Planen"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0