Solen har fläckar

Även mästaren i att ha benlindor kan ha sina fläckar! Jag hann verkligen inte Linda idag till träning då jag prioterade att rida fram ordentligt. Det funkar med skydd men jag gillar linder då det ger bättre stöd.

Träningen idag var riktigt bra! Vi tog igenom mycket inför imorgon och det blev både super och dåligt, så håller jag mig i mitten så blir det bra. Haha.
Vi har så mycket i oss men vi når inte riktigt fram. Men det kommer att komma med mer träning och styrka. Fina Jouleen kämpar på så gott hon kan. Håll tummarna för oss imorgon nu så att vi sätter kvalet till nationellt. Måste rida ihop över 62% msv b:4 imorgon så kan vi aaaaandas lite. Eller jag menar- träna mera ;)





4 Kommentarer till "Solen har fläckar"

Maja Skriver:

Har du inte lite filmer från de senare träningarna? Det är kul att se och skulle gärna vilja höra Emelies kommentarer! :D

Svar: ligger en upp sen igår nu =)
Lina Dolk

2014-02-26 | 22:48:17
Blogg/Hemsida: http://majaelg.horseworld.se
Anonym Skriver:

Jag gillar hästar:)

Svar: kul
Lina Dolk

2014-02-26 | 23:28:21
Blogg/Hemsida: http://Netaforever.blogg.se
Fanny Skriver:

Du prioriterade nog helt rätt, det finns så vitt jag vet varken någon forskning eller vetenskaplig logik som stöder myten att lindor skulle stöda någon struktur i hästens ben då de ju belastas lodrätt och man lindar vågrätt (och inte över någon led). Så skydd är minst lika bra :)

Och före någon jämför det med att linda sin handled/vrist och få stöd av det, där lindar man över en led. Att linda ett hästben motsvarar att linda sin underarm, utan att linda över armbågen eller runt handen på något sätt.

2014-02-27 | 12:19:56
Anonym Skriver:

Lycka till!!!!!!!!
Vilken blir nästa tävling? Kommer du till Åstorp och hästhagen?:D

Svar: Tack! Åstorp är planen om jag kvalar idag. Så håll tummarna!:)
Lina Dolk

2014-02-27 | 13:46:03





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0