Träning på lördag

På lördag har min klubb Årsta-Runsten Sportryttare en träningshelg för Gustaf Svalling. Så jag kommer rida på lördag och rida igenom Msv b:4 som vi inte är redo för ännu men det är väl perfekt att få experthjälp då!

Gustaf är väldigt bra att rida för då han säger exakt hur jag ska göra för att få den där extra poängen i rörelsen och man får väldigt bra hum om vart man ligger till procentmässigt.

Det blir Jouleen som ska följa med mig på detta =) Hon behöver ut och luftast och vi behöver verkligen träna program tillsammans.

 

Tränar ni mycket program innan tävlingen? Jag har varit dålig på det innan men har lovat mig själv att bli bättre på det nu I år.

 


1 Kommentarer till "Träning på lördag"

Rosanna Skriver:

Jag brukar rida igenom programmen två dagar innan jag tävlar och alla rörelser i dem så allt sitter:)

Svar: skönt att hitta system som funkar =)
Lina Dolk

2014-02-13 | 21:04:50





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0