Varför Jouleen

Fråga: Hej jag har en liten fråga. Men först vill jag bara säga att din blogg är så bra! Tumme upp! 

Men till frågan , varför köpte du just jouleen? Varför fastna du för just henne? 

Ni kommer bli farliga på tävlingsbananorna tillsammans! 
Kram 

Svar: Hej! Tack så mycket! 
Att det blev Jouleen var lite otippat då hon inte var den hästen vi var ute efter, och just därför blev det väl hon, ödet ;)

Vi letade efter en lite mer rutinerad häst som vi skulle försöka satsa med direkt nu i år. Men när jag kom upp på Jullan så fanns känslan och det var roligt att rida henne de följande dagarna.

Känslan fanns och det är viktigast av allt, resten får man träna fram förhoppningsvis :)







2 Kommentarer till "Varför Jouleen"

Fråga Skriver:

tjänar du pengar på din blogg? :)

Svar: Nej det gör jag inte. Men skulle vilja ;)
Lina Dolk

2014-02-09 | 11:36:44
Sara Skriver:

Du skriver att du sökte en häst som du kunde satsa med direkt nu i år...men det gör du ju redan med Jouleen, alltså tävlar för fullt och jagar kval....jag förstår inte skillnaden.

Svar: Svarat i inlägg
Lina Dolk

2014-02-10 | 21:29:11





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0