Det gör ont

Fråga: Varför får vi läsa så lite om ojoj? :( de var ju han som var roligast att läsa om...
 
Svar: För att Oj Oj är till salu och jag tycker det är jättejobbigt att veta att det är folk som är intresserade av min älskade ponny även om jag gör detta för hans bästa. Det gör ont att veta att han kommer släppas vidare någon gång och det känns nästan som att man sviker honom eftersom att jag har två år kvar jag får tävla honom i Sverige. Oj Oj går jättebra just nu och ska vara med imorgon på träningsdagen, vi ska delta i markträningen med bommar och det kommer bilder upp imorgonkväll på honom hoppas jag.
 
Men som sagt det gör ont även om han inte är såld ännu och kanske bli kvar en längre tid, men att veta att han ligger ute för försäljning är en hemsk tanke och att veta att allting är på en obestämd tid är skitjobbigt på ren svenska.
 
Jag älskar denna ponny så otroligt mycket och han är min bästavän och det finaste jag har just därför skrivs det lite mer om de andra i stallet just nu.
 
 
 
 
 


0 Kommentarer till "Det gör ont"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0