frågor

Hej Lina!
Jag har en fråga till dig ang. lindor. Vilket material är bäst på lindor, och använder du aldrig "elastiska" lindor? Använder du lindor som är 3m eller längre? Och har du alltid paddar under? Helt enkelt, vad tycker du är bäst? 
Vore kul att höra din åsikt. Kram
 
Svar: Hej!
Jag använder alltid mig av fleecelindor, de kan man sällan dra åt för hårt som man kan med elastiskalindor som kan ge skada. Under elastiskalindor måste man använda paddar, under fleece gör jag det för att ge bättre stöd och minska risken för skada om hästen skulle sparka/trampa sig vid ridningen.
 
På Oj Oj har jag klippt bort en bit av 3 meters lindorna då de blir för tjocka annars runt hans ben, då blir det bättre!=) E-type har långa =)
Kram
 
Fråga: Vilken fin fleecé, måste få fråga vad det är för märke? Schockemöhle? Jätte fräsh verkligen :)
MvH Erika Andersson
www.eadressyr.blogg.se
 
Svar: Tack! Ja det är en schockemöhle! Supernöjd med den. Och roligt med färg som livar upp i detta mörker..
Köpt på Kvalite Häst och Hund i Flen. Kram
 
Fråga:Måste bara fråga vartifrån ditt träns till Ojoj kommer ifrån? :)
Svar: Hööks! Beställde det, men har nog haft det två år nu så vet inte om det finns kvar.
 
 
 
 
 


3 Kommentarer till "frågor"

Sandra Skriver:

Vad har Oj oj för storlek på sina träns? Har du bara ponny eller kan han ha cob också?

2014-01-05 | 19:11:19
Blogg/Hemsida: http://ponnylover.blogg.se
Ellen Skriver:

Tack för bra svar! KRAM

2014-01-05 | 20:18:17
Ellen Skriver:

Såg frågan om lindor, vad tycker du om kombinationslindor?

Svar: jag tycker de funkar men inget jag väljer framför fleece med paddar =) Tycker det ger batter stöd =)
Lina Dolk

2014-01-06 | 10:24:01





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0