Freeeeedag

Eftersom det är den efterlängtade dagen på veckan idag så kommer jag hem hyfsat tidigt. Skönt!

Oj Oj och Fröken X ska få röra på sig. Elin har tagit stallet imorse så då hinner jag plocka iordning lite. Har varit rätt mycket senaste tiden så vi har mest bara öst in sakerna i sadelkammare men nu behöver vi styra upp lite.

Imorgon ska jag fira min tränare Emelie som fyllt 30! Så jag tror jag tar med mig två hästar och tränar där innan festligheterna. Ska kolla upp det. 

Mitt hår såg förresten ut såhär på tävlingen i onsdags. Hiss eller diss? 





6 Kommentarer till "Freeeeedag"

jasmin Skriver:

Sjukt snyggt enlig mig! Stort hiss :D

Svar: vad bra! tack
Lina Dolk

2014-01-17 | 09:32:40
Maja Skriver:

Super snyggt! Brukar ha så på hopptävling då det håller så bra. :)

Svar: ja det sitter verkligen stenhårt:P
Lina Dolk

2014-01-17 | 09:48:40
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/
Alva Skriver:

Helt klart hiss =)

Svar: tummen upp!=)
Lina Dolk

2014-01-17 | 14:02:54
Anonym Skriver:

Hur gjorde du håret så snyggt? :)

Svar: du gör två flätor och snurrar ihop dom =)
Lina Dolk

2014-01-17 | 14:46:28
ronja ove Skriver:

Gud vad snygg frisyr!!!

Svar: tack!=)
Lina Dolk

2014-01-17 | 15:23:07
Fanny Skriver:

En riktig hiss faktiskt ;D

Hur gör man en sån? Steg för steg liksom! Skulle vilja prova något nytt ;)

Svar: la upp ett nytt inlägg om hur jag gör =) tack!
Lina Dolk

2014-01-18 | 18:25:32
Blogg/Hemsida: http://merlinsdagbok.horseworld.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0