Hård mot mig själv

Kommentar; Ni är grymt fina tillsammans! Det är ett riktigt kap du skaffat! ;) Jag tycker du var väldigt hård mot dig själv när du skrev att du hoppades på ett kval, men att ni antagligen inte skulle få mer! Du kanske är lite av en pessimist? ;) Kram och Grattis, det kommer gå så himla bra för er <3
 
Svar: Tack jag är verkligen nöjd med min nya häst, ibland glömmer jag att hon faktiskt är min <3
Hehe ja jag är hård mot mig själv, men jag har väldigt respekt för att komma ut på tävling. Jag vill kunna visa upp att vi har där att göra vilken start/nivå jag än ger mig in på. Och till saken är att vi inte är redo att visa det vi kan ännu, vilket jag inte kan begära efter denna korta tid, men då knyter det sig lite på mig och jag vill verkligen sätta allting och då blir det pannkaka. Då fick jag helt enkelt dra ner på kraven, inte rida i för stor trav då vi inte ännu orkar hålla ihop det och vi hinner framförallt inte med. Vi fick satsa på ordentliga vägar och att det skulle se kontrollerat ut, det plockar man också poäng på.
 
Jag har aldrig tränat så hårt som jag gör nu, jag har en plan som heter duga och jag SKA bli bättre i allting jag gör. Hästarna ska tränas varje dag med en plan, det får inte bli för mycket för dom utan en välplanerad veckoplan hela tiden. fokus fokus fokus.
 
Mitt mål är att träna mer än mina motståndare, jag ska rida så mycker hästar jag bara kan och jag ska utvecklas en massa. GOGOGO!
 
 


1 Kommentarer till "Hård mot mig själv"

Lovisa Skriver:

Hola!
Hejjja dig, Lina! Du är grym och jag har stor respekt för dig som verkligen ger ALLT för ridningen och hästarna. Samtidigt så ödmjuk och jordnära (vad det verkar som) :)
Men jag tänkte på en sak; Har du mycket i skolan (läxor)? Nu skrivs ju inte allting i bloggen, men man får en känsla av att du nästan bara är i stallet haha, så man undrar hur du hinner med dem...
Ha det gött!

Svar: svarar i inlägg =)
Lina Dolk

2014-01-26 | 20:31:43





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0