Idag

Utsläpp av hästar imorse innan jag gick till bussen mot skolan. Vi har en rymling hemma och det är att Messi har börjat gå runt i hagarna som han vill, han byter lite. Så nu måste ännu fler trådar upp , suck!

Jag kommer hem vid 17 idag, då pker jag, elin Oj Oj och E-type till Brolöten. Tränar dom två i ridhuset sedan ska jag även rida Valle. Full fart med andra ord!

Jouleen vilar idag så hon orkar med programridningen imorgon och tävlingen på lördag. 




6 Kommentarer till "Idag"

Anonym Skriver:

Typiskt ponnisar 😜 vi hade en sån där i ett stall jag stod i förut , till slut gav vi upp och lät han gå var han ville. Han körde limbo under de flesta trådar , hehe.

Svar: jag tänker inte ge upp ännu... haha
Lina Dolk

2014-01-21 | 10:52:08
Amanda Skriver:

Kan vi inte få lite film på jouleen nån dag? ;)

Svar: absolut, ordnar en imorgon =)
Lina Dolk

2014-01-21 | 11:12:34
Anonym Skriver:

Vadför har du så bråttom med att tävla din nya häst? Du har haft henne en vecka... och redan tävling?? Hon vill kanske finna sig till ro i sin nya tillvaro först.

Svar: svarat I ett inlägg
Lina Dolk

2014-01-21 | 14:11:46
Madde Skriver:

Haha, shettis? Hade en shettis hingst ca 70cm hög, han rymde o jagade hundarna så sluta med att jag byggde en hage av pallar på högkant ca 120höga med eltråd över, tig 2sek sen hade den lilla skiten hoppat över :/ blev till slut att sälja hanegterosm jag sprang o jagade hundar o de andra hästarna blev helt galna på honom haha

Svar: ja shettis... haha Ska inte ge upp!=)
Lina Dolk

2014-01-21 | 16:07:36
Johanna Skriver:

Vad är de för bil ni har till att dra transporten?

2014-01-21 | 17:53:47
Emma Skriver:

Kan du inte göra en v-logg någon dag? :D

Svar: finns en uppe nu =)
Lina Dolk

2014-01-21 | 20:10:19





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0