Idag

Innan skolan imorse red jag ett konditionspass på Oj Oj, det är riktigt bra snö att galoppera på nu och faktiskt inte halt under. Kul att leka av oss lite :)

Efter skolan red jag Fröken X, vi joggade  endast på ridbana lite lätt och gjorde lite lösgörande i skritt. Hon fick vila igår efter några dressyrpass dagarna innan, då tycker jag alltid att det är bra med ett joggingpass dagen efter vilan. 

E-Type har vila i två dagar nu efter tävlingen, sedan ska han ridas ut på i helgen. Han förtjänar lite paus ifrån dressyren efter tävlingen igår.





3 Kommentarer till "Idag"

Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare Skriver:

Grattis till fjärdeplatsen igår, bra jobbat!
Hihi jag har redan sett din vad jag tror att det är nästa design ;) på fridas blogg! De blir nog bra :)

Kommer du ihåg att jag frågade dig om du ville hoppa upp på min ponny nästa gång jag kom till brolöten? Ska dit på sportlovet och undrar om du fortfarande vill!
kram

Svar: tack snälla! =) Absolut kan jag det, bara säga till när jag är på plats :)
Lina Dolk

2014-01-16 | 19:04:06
Blogg/Hemsida: http://enewe.blogg.se/
wivi Skriver:

hej har ni köpt fröken x nu hon är jätte fin

Svar: Nej hon är inte min.
Lina Dolk

2014-01-16 | 19:35:11
Ebba Skriver:

Hej!
Vad har du för skydd på? När du rider ut och inte lindar benen?

Svar: svarar i ett inlägg =)
Lina Dolk

2014-01-16 | 20:17:01





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0