jag är i skolan =)

Fråga: Hola!
Hejjja dig, Lina! Du är grym och jag har stor respekt för dig som verkligen ger ALLT för ridningen och hästarna. Samtidigt så ödmjuk och jordnära (vad det verkar som) :)
Men jag tänkte på en sak; Har du mycket i skolan (läxor)? Nu skrivs ju inte allting i bloggen, men man får en känsla av att du nästan bara är i stallet haha, så man undrar hur du hinner med dem...
Ha det gött!
 
Svar: Hej! tack snälla, jag älskar det jag gör så då är det lätt att göra det lilla extra =)
Haha ja jag tror folk tror att jag inte är i skolan, MEN jag är där! Visst är jag ledig ibland då det är tävling eller någon viktigt träning, min mamma är lärare så hon låter mig inte missa mycket..
Jag pluggar mycket när jag är i skolan, försöker hänga med på lektionerna ordentligt. Sedan blir det plugg hemma på kvällarna efter ridningen.
 
Saker bli mycket lättare om man planerar och ser ljust på allting.
 
 


3 Kommentarer till "jag är i skolan =)"

Madde Skriver:

Vet du någon duktig dressyr tränare i södra Sverige? Jag har kollat lite men inte hittat någon intressant som inte bort för långt bort. :)

Svar: Svarar i inlägg
Lina Dolk

2014-01-27 | 10:00:58
Blogg/Hemsida: http://nattstad.se/maddesvardag
Vendela Skriver:

Madde: Sten Åstedt i Skene

2014-01-27 | 11:00:22
Ida Skriver:

Hej! Kommer du rida med i runstens div.1 lag? :) men vilka i så fall? Svara gärna i inlägg!

Svar: svarar i inlägg=)
Lina Dolk

2014-01-27 | 13:45:52





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0