Jag ska bli bättre

Min plan att bli ännu bättre och kunna nå mina mål: 

1. Ha en träningsplan med varje häst. Alla ska ha delmål för att nå det stora målet.

2. Träna ännu hårdare, ha ett upplägg med Emelie 

3. Hela tiden ha en bra cirkel med tränare- hovslagare- veterinär- equiterpeut- familj 

4. Tro på mig själv och mina hästar. Genom träning blir allting bättre

5. Rida så många olika hästar jag kan. Dock ska våra alltid komma först.

6. Utveckla min kondition och styrka ännu mera så att jag orkar prestera. Ha bra mat med mig på tävling och sova ordentligt innan tävling.

7. Packlistor till varje häst, vara förberedd och ha en plan b. 

8. Ha en bra planering med Elin om allt hur stallet ska skötas till att få hem foder i tid samt ha ordning på utrustningen.

9. Kvalité i allt, allting spelar in. allt!

10. Ha roligt på vägen, och se till att hästarnas välbefinnande alltid kommer först.

Ett råd till alla, sluta bryr er om saker ni inte kan påverka, det går bara påverka resultat ifrån sig själv genom att bli bättre hela tiden. släpp omgivningen och ödlsa inte enegi på onödiga saker, att gnälla eller prata illa om andra drar ner dig själv. Håll huvudet högt och se framåt. 





4 Kommentarer till "Jag ska bli bättre"

Jo Skriver:

Vet du var man kan köpa de silvriga bootsen från catago? :)

Svar: http://www.horsemeup.se/index.php/catago-neopren-boots-lux.html =)
Lina Dolk

2014-01-19 | 22:56:58
Michaela - TEAM MINA Skriver:

Att peppa andra gör en själv glad har jag märkt, varför gör folk inte så oftare istället för att pika och vara spydig? :D

Är så avundsjuk på dig förresten, du rider så himla bra och har såna förutsättningar. Det är kul att se att du verkligen tar tillvara på det. Blir spännande att följa nya hästen nu också, hon är verkligen superfin :)

Svar: tack snälla, jag kämpar massor för att nå mina drömmar =)
Lina Dolk

2014-01-20 | 20:22:20
Blogg/Hemsida: http://teammina.blogg.se
Ulrika Skriver:

Kloka ord från en ung tjej! Härligt att du är så positiv och försöker sprida detta till andra. Alla vi som håller på med ridsport oavsett ålder, tävlingsnivå, hästmtrl mm ska stötta varandra och respektera det arbete som vi alla lägger ner istället för att ödsla energi på fel saker! Grattis till nya fina hästen och lycka till!

Svar: tack snälla för de orden =)
Lina Dolk

2014-01-20 | 21:02:26
Emma Skriver:

Riktigt fin bild! :)
Kram

Svar: tack =)
Lina Dolk

2014-01-21 | 12:46:44
Blogg/Hemsida: http://photoalbums.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0