Kontroll

Träningen idag var det fokus på kontroll och lösgörande.
 
Jullan som vi kallar henne för går naturligt i den höga formen, vilket är bra såklart. Men då finns det alltid ett men har jag fått lära mig;) Då har hon svårare för att gå i den lägre formen och kunna jogga lågt och avspänt. Så vi fokuserade på att variera formen och ställningen mycket idag. Vi jobbade även på att hon ska kunna gå med små steg och inte vara älga iväg. Fick riktigt bra hjälp idag så vi är nöjda :D
 
Oj Oj var fin men PIGG! Haha världens bästa ponny!





4 Kommentarer till "Kontroll"

Fanny Skriver:

Hon påminner ju faktiskt lite om Emelie's Briman!! :)
Då kan ni matcha varandra ännu mer!

Kan du inte lägga upp filmer när du rider henne?

Svar: ja vi kommer matcha perfekt ;) Det kommer senare om några dagar!=)
Lina Dolk

2014-01-18 | 18:22:42
Blogg/Hemsida: http://merlinsdagbok.horseworld.se
Olivia Skriver:

Ponny? Haha :)

Svar: Ja Oj Oj är min ponny :)
Lina Dolk

2014-01-18 | 23:35:40
Nelly Skriver:

Hej din blogg är jätte bra!
Jag har en blogg och om du skulle kolla in den skulle jag bli
Jätte glad. Den heter www.nellyshorselife.blogg.se

2014-01-19 | 08:50:55
Blogg/Hemsida: http://nellyshorselife.blogg.se
Amanda Skriver:

Hej
Vilka klasser är det man kvalar till nationellt i?
Kan man göra det i Lagtävlan för Ponnyallsvenskan 2013?
Din blogg är jätte bra och man blir peppad av att läsa den!!

Svar: Hej!på c och d ponny måste du kvala i Fei inledande eller La:p1 då det måste vara skolot med i det.
Lina Dolk

2014-01-19 | 11:03:27





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0