Lite fler rosetter på plats

 
 I helgen satte jag upp en del rosetter som har legat inne i mitt rum. Jag har snart fyllt denna tavla med 1a, 2a och 3dje plaster, sedan har elin en tavla ifrån hennes ponnytid. Vi har även en halvfull tavla med bådas rosetter. Det ska även vara en "plastdörr" över som skyddar alla rosetter :) 
 
Hur sätter ni upp era rosetter och plaketer?  
 


3 Kommentarer till "Lite fler rosetter på plats"

Elina Skriver:

Har inte riktigt lika många som du 😉, men plaketterna är spikade på boxen och rosetterna har jag på väggen i mitt rum.

Svar: Snyggt att pynta rummet med :))
Lina Dolk

2014-01-08 | 10:36:49
Olivia Gustavsson Skriver:

galet många rosetter ;D

Jag har mina rosetter på mitt rum och plaketterna på boxdörren i stallet. Fast hade jag haft lika många rosetter som du så hade dom aldrig fått plats i mitt rum, haha!

Svar: Det har blivit några med åren ;)
Lina Dolk

2014-01-08 | 11:46:30
Blogg/Hemsida: http://oliiviiagustavsson.se
Sandra Skriver:

Haha oj så många :) Jag har inte alls lika många, men de jag har sätter jag in i bredare ramar från Ikea, blir rätt bra faktiskt.

Svar: det låter som en bra ide också att förvara dom på =)
Lina Dolk

2014-01-09 | 20:12:31
Blogg/Hemsida: http://aylen.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0