Roliga nyheter

Något som är jättekul är att jag har blivit kallad till avsuttenträff i Falkenberg där juniorerna och ponnyryttarna är samlade till två dagar med föreläsningar som ska hållas. Vi ska bo på Standbaden som tydligen är väldigt mysigt och fint, härligt! Det är förbundskaptenerna som kallat oss.

Och jag är inkallad som juniorryttare :D Jag tror ingen förstår hur taggad jag är på att dra igång allt som har med juniortiden att göra. 

Men jag är tacksam till många, utan Emelie skulle jag inte vara på denna nivå, hon driver på allting framåt hela tiden. Elin som kör och ställer upp hela tiden, och självklart mamma och pappa <3

Superroligt med MaskinCenter och Kvalité Häst och Hund som även är med och sponsrar. 





5 Kommentarer till "Roliga nyheter"

Linnéa Börjel Skriver:

Hej jag ska köpa ett par riktiga läderridstövlar för första gången och undrar om man ska ta ett för för höga eftersom de sjunker? Bra blogg kram

Svar: ja du behöver ta till några cm, annars kommer du bli besviken. gör lite ont i början innan det sjunker ner =)
Lina Dolk

2014-01-16 | 12:21:45
Fanny A Skriver:

Åh, vad roligt:)! Grattis!

Svar: tack!=)
Lina Dolk

2014-01-16 | 12:35:50
Emelie Skriver:

<3

Svar: <3
Lina Dolk

2014-01-16 | 13:06:32
Rosanna Skriver:

Vad roligt för dig:-)

Svar: super!=))
Lina Dolk

2014-01-16 | 13:56:20
Emma Skriver:

Kollade tdb en stund och såg att Filipstads Ridklubb ska ha en kvaltävling för juniorer till SM den 30 mars, Åstorpsortens Ryttarförening den 21 mars och Vansbro Ryttarsällskap den 14-15 juni. Sen så kanske att Ryttarsällskapet Grums (19-21 april), Willands Ryttarförening (1-3 maj), Equality Riders (17-18 maj) och Jönköpings Fältrittklubb (18-20 juli) också har det nu när reglerna ändrats. =) Tänkte att du kanske ville veta, fast du kanske redan visste? =)

Svar: hittade några med, tack för att du hjälper till, det uppskattas!
Lina Dolk

2014-01-16 | 19:37:46





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0