rösta på mig- flens idrottagala

Ni som vill och tycker jag förtjänar det för gärna rösta på mig till Flens Idrottsgala

Jag är nominerad i två grupper 
- Årets Unga Idrottare (32)
- Årets kvinnliga idrottare (51)

Man smsar och skriver 
EK GALA 32 och EK GALA 51
(Man måste skicka det i två sms)
Och sedan mellanslag som ni ser.

I år har jag Inviduellt 4e plats på SM, Silver Lag SM, 4e plats NM, Silver lag NM, derby segrare, internationella vinster, samt fina procent i juniorklassen på Grand Valley.

Hoppas ni vill rösta på mig!:)





3 Kommentarer till "rösta på mig- flens idrottagala"

Maja Skriver:

Självklart jag röstar!

Svar: tackar jag så mycket för!=)
Lina Dolk

2014-01-18 | 12:58:02
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/
Fanny Skriver:

Har röstat för båda "klasserna" med två olika telefoner, samt skickat in en del mailröster (tur man har många mailadresser!!)
Du är sååå värd att vinna :)♥

Svar: tusentack vad snällt av dig!=)
Lina Dolk

2014-01-18 | 18:21:14
Blogg/Hemsida: http://merlinsdagbok.horseworld.se
Madde Teland Skriver:

Självklart har även jag röstat!
Känner dig inte och har aldrig sett dig på någon tävling, men följer din blogg varje dag och har verkligen sett din utveckling tillsammans med olika hästar och ponnys och den är otrolig! Du är en talang och har verkligen viljan, det märks och det ska uppmärksammas och du ska peppas ännu mera.
Ser fram emot att se utvecklingen tillsammans med dig och Jouleen nu också! :-)
Med vänlig hälsning, Madde

Svar: Vilka otroligt värmande ord! Vad glad jag blev att läsa detta, tusen tack du gjorde min kväll. Kram
Lina Dolk

2014-01-19 | 21:07:08





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0