Syskon

Fråga: Hej! 

då jag nyligen börjat läsa din blogg och tycker om den undrar jag lite vem elin är? Jag har läst lite att det bla är hon som kör mycket på dig och hästrna samt i frågestunden svarade du att det var hon som hjälpte till med utrustning och sådant? 

Svar: hej!

Roligt att du har börjat läsa min blogg. Elin är min storasyster :) vi gör allting tillsammans med hästarna och hjälper varandra jämt. E-type är Elins häst som jag nu börjat tävlat, då elin inte gillar att tävla som jag gör. Elin bor i ett eget hus en bit ifrån våran gård så vi har väldigt nära till varandra och åker på alla träningar och tävlingar ihop. 

Vi är världens bästa team tillsammans! 

Elin & Messi :)






1 Kommentarer till "Syskon"

anonym Skriver:

Hej Lina !!

Hur länge har din syster haft E Type? Hur gammal var du när du började träna för Emelie?

Svar: Hej!
E-type köptes när han skulle bli 5! Så det är några år nu:) jag var nog 9 år när jag res första gången för Emelie.
Lina Dolk

2014-01-24 | 14:24:23





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0