Tävling med två

På lördag blir det start med två hästar u Msv c:2, E-type och Jouleen.
 
Jag har haft Jouleen i två veckor hemma och redan anmäld till första start. Och nej vi är inte redo helt för det att visa upp vad vi kan såklart, MEN att vi väljer det är för att vi behöver komma ut och se hur hon är på tävlingsbana, blir hon tittig? Spänd? Orolig? Loj? Hur länge ska man rida fram? Träns? Kandar? 
Träna dagen innan? upplägg?
Ni ser, det är så mycket frågor som behöver besvaras så det är lika bra att börja direkt. Jag kan tävla så det är unga problem, men kan vi det tillsammans redan nu? Det återstår att se.
 
Jag är junior nu, och tiden tiden ska jag satsa allt jag kan, det får bära eller brista roligt ska det bli hur som. Men det är en jäkla hets på kvalen och först ut är att rida två Msv c over 62% så vi får starta msv b.
 




1 Kommentarer till "Tävling med två"

Kaffehörnan Skriver:

Vad härlig tid du har framför dig

Svar: ja verkligen, superkul!
Lina Dolk

2014-01-21 | 07:54:04
Blogg/Hemsida: http://www.kaffehornan.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0