Tävling snart

Starttiderna inför tävlingen på tisdag har kommit ut, jag går först ut i klassen med Jullan 17.00 sedan startar E-type 19.05 som det ser ut nu, det är 26 st med i klassen. Msv c:2 som gäller och jag hoppas på att sätta sista kvalet på Jullan.
 
Det som känns roligt nu på storhäst är att man tävlar mot de man såg/ser upp till i samma klass, Per Sandgaard ska vara med på tisdag. Alltid roligt att se duktiga ryttare på tävling och se deras upplägg på framridningen och hur de rider på banan. Christian Brolin kommer även på fina Alien och hon har sett väldigt fin ut nu på hemmaplan av det jag sett :)
 
Jag kommer att rida på kandar på Jullan och träns på E-type. Får hoppas den bruna herren vill lite mer som jag denna gång ;) Damen kan få gå som hon gick senast tack ;) haha
 
Stort megagrattis till min tränare Emelie som tog placering i Danmark nu ikväll! Briman har sett rusktigt fin ut nu innan de åkte så det förvånade mig inte. KUULLLL!!
 


0 Kommentarer till "Tävling snart"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0