Vaccinerade - check!

Hästarna är nu vaccinerade gick jättesmidigt och bra, eftersom de fick vaccin idag måste de då vila imorgon efter sprutan. Vi fortsätter vaccinera Oj Oj efter feis regler = två gånger per år.

Jag tror att även om det tar tid att hitta en ny ryttare till Oj Oj så kommer han vara på högsta nivån igen. Han är en stjärna i sina bästa år <3 






2 Kommentarer till "Vaccinerade - check!"

Cornelia Skriver:

Synd att inte jag letar cponny nu.. Om jag skulle det skulle jag definitivt vara intresserad av honom. ;) Oj oj är grymt fin och du rider honom riktigt bra!

Kram :)

Svar: du kanske ska börja leta?;)
Lina Dolk

2014-01-07 | 19:02:11
Blogg/Hemsida: http://cornelias.horseworld.se
Frida Skriver:

Hvor har du kjøpt mappen med navn på? :)

Svar: Jag har beställt den på internet, kommer inte ihåg vilken sida. Sök! :)
Lina Dolk

2014-01-08 | 13:02:49





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0