71.5% i Fei Mästerskap

Älskade ponny, det är tur du inte fattar hur bra du är, då skulle du vara odräglig :)

Nyper mig i armen, vi inleder 2014 som vi avslutade 2013!




7 Kommentarer till "71.5% i Fei Mästerskap"

Ida Skriver:

Hej Lina !!
Stort Stort Grattis till dubbelsegrarna idag med OjOj.Måste kännas härligt med bra procent. Ni är väldigt bra och duktiga.

2014-03-02 | 16:04:30
Ida Skriver:

Hej Lina !!
Stort Stort Grattis till dubbelsegrarna idag med OjOj.Måste kännas härligt med bra procent. Ni är väldigt bra och duktiga.

Svar: Superkul med höga procenten, tack:))
Lina Dolk

2014-03-02 | 16:04:32
Maja Skriver:

Grattis!! :D

Svar: Tack:))
Lina Dolk

2014-03-02 | 16:10:11
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/
Fanny Skriver:

Ett stort grattis till de båda segrarna idag, jättebra jobbat!! :D ♥

Svar: Tack så mycket! :D
Lina Dolk

2014-03-02 | 16:13:38
Blogg/Hemsida: http://merlinsdagbok.horseworld.se
Amanda Skriver:

Idag var det min första nationella start och jag startade mot dig. Du är såååååhär duktig, är mycket mer ruttinerad än mig, jag beundrar dej! Hoppas du kommer långt med dina stora hästar. Förresten, grattis till vinsten med Oj Oj! (Måste även tillägga att ni är jättefina ihop) :)

//Amanda Lindholm, Moravikens Meteor

Svar: Vad roligt att du debuterade! Hoppas vi ses igenom tack snälla!:)
Lina Dolk

2014-03-02 | 18:17:41
Blogg/Hemsida: http://amandalindholm.com
Rosanna Skriver:

Grattis ni är så sjukt fina du och Oj Oj!!!Såger er idag och klart finast av alla ekipage!!:-)Stort grattis till dubbel vi vinsten!:)

Svar: Åh tack snälla! Glad jag blir :)
Lina Dolk

2014-03-02 | 18:47:11
Linnea Skriver:

Wow!! Grattis! Jag har en fråga, vad tror du det är som gör att ni lyckas så väl på tävling? Vad gör att ni får de allra högsta procenten? Svara gärna i inlägg :)

Svar: Tack! Svarat i i inlägg
Lina Dolk

2014-03-02 | 19:55:20





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0