Åre!

Efter skolan idag blev jag upphämtad av  Mamma och pappa, vi har åkt till Åre för att hälsa på min andra syster Emma som jobbar och bor där sedan några år tillbaka. Jag tänker ta lite bloggledigt över helgen, vila upp mig ordentligt och åka skidor. Kommer kanske några korta inlägg då och då.

Kanske kan Elin blogga och hålla ställningarna här om ni? Med vad som händer i stallet och med hästarna hemma nu när jag är iväg :D 




2 Kommentarer till "Åre!"

Jonna Skriver:

De hade varit kul om hon ville haha :)

2014-03-28 | 06:20:44
Annika Skriver:

Hej Lina! Först av allt måste jag säga att din blogg är superbra!
Jag ska tävla nationellt om cirka en månad och min ponny är väldigt långhårig och ser "tuffsig" ut. Hon är klippt två gånger tidigare i år, senast i slutet av januari. Ska jag våga klippa nu eller är det försent? Har läst att de kan få hårsäcksinflammation ifall man klipper sent och i fällning, vet du ifall det stämmer?
KRAM


Svar: Hej! tack så mycketJag skulle raka hästen nu direkt om jag var du, man har redan förstört den vanliga pälssättningen när man rakar första gången.
Lycka till med debuten! kram
Lina Dolk

2014-03-28 | 08:55:07





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0