Brolötens hästar

Eftersom att både Jouleen och Oj Oj har en lugnare vecka nu tillsammans (oj oj ett tag till) så hinner jag träna lite extra på Brolötens hästar. Sedan har vi ju Pippin hemma som kommer åka tillbaka då han behöver vila. Han kanske kommer åter efter sommaren.

Igår red jag Valle, Wisse och Cadish! Jättekul att få rida dom, och som jag sagt tidigare så lär man sig otroligt mycket på att rida andras hästar.

Idag ska jag visa Cadish, provridning står på schemat. Han var fin igår så det ska nog gå bra. Han är väldigt charmig och har en fin modell!

Sedan ska jag rida lektion på Valle, dags att börja träna ordentligt inför Willands. Jag kommer dela lektion med Alice som kommer och rider samtidigt med OpMan. För mig gör det ingenting att dela lektion, bara bättre för då blir det lite billigare så man kan träna oftare ;) 
Sedan så har Emelie full koll även om vi är 2 st och medan den andra skrittar så kan den ena träna på någon särskild rörelse. Jag och Elin har alltid delat lektion när hon också tränade. Spelar ingen roll om det är ponny och häst på olika nivåer.





1 Kommentarer till "Brolötens hästar"

Anonym Skriver:

du verkar himla härlig och det är verkligen inspirerande att läsa om din satsning! Min storhäst som jag satsar (satsade) på har tyvärr också blivit buköppnad, dock för 3 månader sedan så om du vill veta något om hur det går till osv så hör gärna av dig! Vi hade 100 frågor och allt var bara suddigt ibörjan men efter hand föll saker på plats efter massor av samtal med veterinär, det tråkiga är bara att processen massor av tid:)

Svar: Hej! tack =)Usch trist, ja allting handlar om sårläkningen.. vi går in med laser för att snabba på det hela.. hoppas på att det går snabbt! Hur går det med din nu? kram
Lina Dolk

2014-03-26 | 21:07:19





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0