De nya sakerna

Här är sakerna som vi hämtade idag

Två boxgardiner (vi har haft de innan endast inlämnade för tryck)



Tävling och träningsschabrak av märket Lami-cell! (Har haft lami-cell innan och är supernöjd. Jag har storlek full till både ponny och häst) Finns att köpa i Butiken.




Skritt-täcke


Sedan köpte jag nya ridbyxor ifrån Pikeur. Har aldrig haft det märket innan jag fick mina blåa av Elin. Vill inte ha några andra, bästa!


(Snygg detalj med knallarna bak)

På fredag när vi åker ska vi stanna till och hämta ut ett Dyontäcke som är på tryck samt nya jackor ifrån Musto till mig och Elin som Kvalite Häst och Hund sponsrar med! - Tack!!

Vi har även köpt nya skydd och boots, men de får ni se i helgen när de används. 
Nu har vi köpförbud tills vi har jobbat in nya pengar.. 



4 Kommentarer till "De nya sakerna"

Peter Skriver:

Det går ju inte att missa att du sponsras av Kvalitet Häst och Hund, det tjatar du om i alla dina inlägg. Lite tjatigt....

Svar: Är det så jobbigt? Hoppa över de inläggen så slipper du läsa det. Jag skriver om det jag tycker är bra och vad jag använder samt att jag vill lyfta fram ett företag som jag står upp för :)
Lina Dolk

2014-03-19 | 14:11:37
Sara Skriver:

Snyggt med deras logga! Kul att företag sponsrar även ungdomar :)

Svar: jättekul!
Lina Dolk

2014-03-19 | 15:00:01
Mona Lundin Skriver:

Va fina sakerna blev !! Texas kommer bli såååå fin ♥

Svar: Snyggast!
Lina Dolk

2014-03-19 | 21:42:37
Vendela Skriver:

Haha det började så för mig med fick ett par picure kul tänkte väl jag dom var snygga. Nu är jag fast fnyser praktiskt taget åt alla andra rydbyxor, har inte hittat några andra som är så snygga, sköna, bra grepp ja jag kan fortsätta i evigheter jag är heöt frälst i picure!

Svar: Haha ja. Man får verkligen vad man betalar för :)
Lina Dolk

2014-03-19 | 21:55:55





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0