Dynamit Texas

Haha helt sjukt hur mycket energi den här ponnyn har. På tårna hela tiden! Men han får lära sig vänta och tagga ner lite. Hellre het ponnys än hela loja, det gäller bara att få kontroll på det hela.



4 Kommentarer till "Dynamit Texas"

Anonym Skriver:

Är det lindor/skydd eller har han fyra vita strumpor? :)

Svar: Han har skydd på sig :)
Lina Dolk

2014-03-07 | 18:12:28
Anonym Skriver:

Hej Lina!
Hur gör du om hästen spänner sig när den kommer in på banan? Hur hanterar du situationen och har du några tips? :) bra blogg

Svar: Svarar i inlägg
Lina Dolk

2014-03-07 | 22:40:10
Julia Skriver:

Hej Lina! Tack för en otroligt bra och inspirerande blogg! Jag tänkte fråga dig en sak, alla hästar och ponnysar har vissa dåliga dagar/perioder. Vad gör du som ryttare för att fortsätta orka kämpa? Även när det är tufft? Jag själv har "bara" en ponny och vet att du har flera olika hästar du rider varje dag, tänker du bara på dem som gått bra? Eller hur "gör" du med passen som inte är/blir så som du vill ha dem? :-)

Svar: Svarat i ett inlägg :)
Lina Dolk

2014-03-07 | 23:03:40
Blogg/Hemsida: http://mittlivsomponnyagare.blogg.se
ellinor Skriver:

Gud vad jag började sakna ridningen när jag så videon på dig och ponnyn. Ni är sjukt fina iaf :)

Svar: Ja kan tänka mig det. Dags att plocka fram ridningen igen?:)
Lina Dolk

2014-03-08 | 02:12:33
Blogg/Hemsida: http://nattstad.se/mustikkaellinor





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0