Hej!

Jag skriver i snitt 25 st inlägg per vecka och det är nästan 3,5 inlägg om dagen! Rätt bra tycker jag själv. Är det något ni saknar i mina inlägg? Hojta till isf!
 
Ikväll blir det träning på Brolöten, vet inte om jag rider för Emelie eller Chris det visar sig! Emelie har fått lov att planera om sin resa till Holland vilket även betyder att jag kommer få hjälp på lördag i Åstorp, det är såklart hur bra som helst. Trygghet och säkerhet!
 
Sedan ska även Pippin ridas och vi ska börja gå igenom packningen för helgen.
Hoppas verkligen att vi får besked att Oj Oj får komma hem imorgon också <3 Vill ha honom hos oss !
 
 


4 Kommentarer till "Hej!"

Moa Skriver:

Hej lina! Skulle du kunna visa outfiter på dina hästar varje dag?det hade varit kul att veta ex. Vad dom har för täcken ute osv...
Din blogg är grym!!! Kram moa

Svar: Ska försöka ordna det:) tack för tips!
Lina Dolk

2014-03-18 | 09:58:39
Matilda Skriver:

Hej!
Det skulle vara kul att se filmer från när du tävlar- när du förbereder, rider fram, ritten, prisutdelning m.m. Men också dina vanliga dagar i stallet. En kortare film kan man väl säga :)

För övrigt har du en super bra blogg!
mvh,
Matilda

Svar: Fixar det i helgen :)
Lina Dolk

2014-03-18 | 12:07:08
Matilda Skriver:

Jag skulle också vilja se fler outfit bilder

Svar: Ordnar det :)
Lina Dolk

2014-03-18 | 13:40:15
Siri Skriver:

Älskar din blogg! Grym inspirationskälla och superbra uppdatering. Skulle dock vilja läsa lite mer om utfustning och kanske några hissar och dissar ibland? :)

Svar: Tack snälla! Och kul att du lämnar tips!
Lina Dolk

2014-03-18 | 16:15:38





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0