Lami-cell sport

Igår la vi även beställning på mitt favorit schabrak att tävla med, nämligen det ifrån Lami-cell. Fanns bara hoppaschabraken inne.

Har storlek full på både Oj Oj och Jouleen då jag tycker ponnyschabraken är för små. Jag har haft detta schabrak tidigare och det ligger bra samt tål många tvättar!:) 





2 Kommentarer till "Lami-cell sport"

Julia Skriver:

Var finns det att beställa? Och vad kostar det? :)

Svar: Kvalité häst och hund i Flen! 499kr om jag minns rätt! Ring till butiken och prata med dom, hälsa att du sett det i min blogg så vet dom vilket det gäller :) supersnygga!
Lina Dolk

2014-03-04 | 09:53:03
Blogg/Hemsida: http://mittlivsomponnyagare.blogg.se
Maja Skriver:

Får du använda det, med tanke på de nya loggreglerna?
Älskar din blogg, den är bäst! =)

Svar: Ja jag tror de är okej att använda, ska kolla upp det ordentligt :) glad jag blir att du gillar min blogg !
Lina Dolk

2014-03-04 | 11:28:37





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0