Långa paddar

Kommentar: Varför har du så långa paddar? Fruktansvärt fult enligt mig.

Svar: Hej!
Jag har det för att skydda henne ännu mera ifrån att slå sig själv, när vi tränar mer rörelser där Jouleen börjar lära sig trava stort är det extra bra att skydda hennes ben från tramp/slag. Har de bara i träning hemma inte på tävling.  Så fult är det väl inte ?;) smaken är som baken = olika





3 Kommentarer till "Långa paddar"

Anonym Skriver:

Jag tränar också på rätt hög nivå men har aldrig varit med om att en häst slagit i sig över knäna, men det stör ju inte hästen så det skadar inte iaf, men jag tycker det är jätte fult. Hahah men som du sa alla tycker olika!

/samma tjej

Svar: Ja alla gör vi olika.
Man för anpassa allting till sin häst.:)
Lina Dolk

2014-03-19 | 20:01:43
Jennie Skriver:

Jag tycker inte det var fult! Tycker det var skitsnyggt med färgerna vinrött å grått ;)

Svar: Alla har vi olika smak, men jag tycker som dig ;)
Lina Dolk

2014-03-19 | 22:58:24
Nicole Skriver:

Vet du vart man kan köpa långa paddar? :)

Svar: Sök på Eskadron så hittat du!:)
Lina Dolk

2014-03-20 | 10:40:26





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0