Morgonträning

För att bli bra och utvecklas måste man ha ett driv och en vilja. Bara tacka ja till att sitta på en annan häst än sina egna 06 på morgonen eftersom jag vet att jag lär mig massor genom att rida på läromästare. 

Emelie red Wisse och jag red Valle. 
Jag gjorde de rörelser som är svår på Jouleen för att få in känslan och lära mig själv.

Nu sitter jag och Elin påväg hem ifrån Brolöten, vi ska rida Pippin och E-type innan vi går in och äter frukost och jag sticker iväg till skolan.





1 Kommentarer till "Morgonträning"

Matilda Skriver:

Kanske dags att köpa en ny vardagshjälm? :)

Men en nyfiken fråga.. Hur gör du efter tävlingsstart joggar du av hästarna eller skrittas de bara?

Svar: Nej inget jag prioterade att köpa då den endast blivit blekt och jag aldrig slagit i den. Har en massa annat att lägga pengarna på:)

Jag joggar av och sedan leds de för hand på tävling :)
Lina Dolk

2014-03-20 | 09:15:16





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0