Mot Stockholm

Är på bussen påväg mot skolan, vi styr en full buss med elever till huvudstaden.

Igår var jag somsagt på Brolöten från 7 till halv 3. Började med att fixa i stallet och släppa ut hästar. Sen red Valle, Wisse, Cadish och E-type. Alla skötte sig finfint!! Klippte E-types man och tvättade svansen. E-types man går inte att rycka så vi är tvugna att klippa den. Städade även lite inför plantskolan som kommer dit idag.

Väl hemma blev det lite stallfix och mys med hästarna :) Saknar min fina prins <3




1 Kommentarer till "Mot Stockholm"

Sara Skriver:

Hur gör ni när ni klipper E-Types man? Min unghäst gillar inte att man rycker manen och jag behöver därför klippa manen, vilket inte alltid blir så snyggt.. Har du några bra tips som du kan dela med dig av? Tack för en toppenbra blogg! :)

Svar: haha nej har Inga tips, men man får klippa lite i taget och ibland klippa underifrån så brukar det bli bra. Blir dock inte lika snyggt som en ryktman..
Lina Dolk

2014-03-17 | 09:52:18





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0