Nya tränset

Rider med mitt nya träns ifrån Dyon idag. Tycker hon passade bra i det! Sedan gillar jag att jag har samma märke på träns och kandar som är ergonomiskt formade. Inköpt på Kvalite Häst och Hund i Flen.

Sjävklart med lack ;)





Schabrak: protector köpt hos Maskincenter
Paddar: långa ifrån Eskadron
Väst: spooks








4 Kommentarer till "Nya tränset"

Anonym Skriver:

Hej ! Tänkte bara höra hur mkt oj oj väger och hur mkt han äter ( Hö/hösilage/ kraft)? Han är så fin och du så duktig :D

Svar: Hej! Han är väldigt fin i hullet nu, han väger 350 kg. 9 kg Hö och 1,5 kg hippo basic pellets!
Lina Dolk

2014-03-13 | 20:33:20
MaskinCenter i Sparreholm Skriver:

Härligt att det går så bra med din nya häst! Vi ser fram emot en ny spännande säsong, med fina ritter och ett roligt samarbete 😃. Här kommer en liten rättelse på schabraket, märket är Protector från Källquist (bäst i test i tidningen ridsport för något/några år sen) / Ellen

Svar: Fixar rättelsen och tackar för dina ord Ellen :D
Lina Dolk

2014-03-14 | 06:39:46
Cornelia Skriver:

Jouleen var superfin i det tränset! Jag tycker även att det är superfint med rundsytt träns och med lackad Nosgrimma. :)
Kram

Svar: Tack! tycker också att hon passade bra i det =)
Lina Dolk

2014-03-14 | 08:14:24
Blogg/Hemsida: http://cornelias.horseworld.se
Lisa Brännström - Dressage By Lisa Skriver:

Riktigt snyggt träns som hon passade väldigt bra i! :)

Svar: Tack! Är nöjd :)
Lina Dolk

2014-03-15 | 14:02:45
Blogg/Hemsida: http://dressagebylisa.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0