Program och provridning

Jag och Jouleen visade upp oss i Fei lagtävlan för Juniorer idag. Och det var lite darrigt, inte så konstigt med tanke på att vi aldrig ridit igenom det tidigare då tiden inte funnits då vi har haft fokus på kval nu innan och hon måste få ut sina vilodagar.
 
Men vi gjorde inte bort oss, vi missade ett byte där vi fick en 3a sedan dåliga skrittpiruetter, men vi fick till cirka 68% och det är vi nöjda med på de missarna.
 
Som vanligt hjälpte Gustaf mig efter med tips och råd. Han är verkligen bra att rida för!
 
Jouleen fick ha vita lindor samt leopardbootsen dagen till ära ;)




Provridningen med Oj Oj gick bra, jag gråter som vanligt innan i bilen, så jäkla tufft det här är! Han är ju våran älskling och det känns förjäkligt att ha han till salu. Men jag vet att det är dags och han säljs bara till ett ställa där jag vet att han kommer stå bra och få bra hjälp.
 
Idag var tjejens tränare med och kollade på min prins. Ingen mindre Kristian von Krusenstierna och hans tjej Linda. De gillar Oj Oj och det är alltid roligt att få höra av en av Sveriges bästa ryttare. 
Kristian har en hemsida som ni kan kolla in: http://www.kristianvk.se


 


3 Kommentarer till "Program och provridning"

Silke Skriver:

snygga boots!

Svar: Tack!:)
Lina Dolk

2014-03-06 | 20:25:58
Blogg/Hemsida: http://silkez.blogg.se/
Mia Skriver:

68% i en nationell fei lagtävlan är väl jättebra även om det "bara" är en programträning?! Med tanke på att du fick 68% i första Msv B4:an och 70% i andra är det ett toppenresultat med tanke på missarna. Så om jag vore du skulle jag absolut vara mer än nöjd, jag skulle vara överlycklig!

Svar: Ja det är bra absolut !:)
Lina Dolk

2014-03-07 | 13:39:54
Elina Skriver:

Supergullig häst och väldigt modemedvetna boots(?)! ;)

Svar: Haha tack jag är väldigt nöjd med dom :)
Lina Dolk

2014-03-07 | 19:07:41
Blogg/Hemsida: http://elinaedsberger.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0