Rolig tävling

Det är verkligen roligt att vara här på tävling, det är högnivå på ritterna och man får verkligen inspiration till att vilja bli ännu bättre.



Grattis till Beatrice som gjorde en fin och välplanerad ritt och tog hem segern i min klass.

Några ryttare jag tycker rider väldigt bra är
Nina Rademaekers på hennes Superfina häst, Sofie Andersson rider alltid så mjukt och fint, Marina Mattsson rider helt fantastisk tycker jag, Jennie Larsson gjorde en fin ritt i GP idag, mycket power! Emma Jönsson roder väldigt mjukt också, Och Isabella Tovek kan få den största hästen att flyga fram med lätthet!
Detta är bara att nämna några få duktiga av alla som är här.

Ska spana in ur-ryttarna och se vad det krävs av mig och Jouleen om två år.. 

Nu ska vi snart åka och heja  Johanna DueBoje som rider Intermedier 2 strax.

Fick frågan om vad jag har för stång, vi rider på en rörnde stång. Väldigt snäll variant och som är inte skarpt, passar oss två! Det var Emelie som bytte till den i tisdags på träningen och det blev super. 





2 Kommentarer till "Rolig tävling"

Elina Skriver:

Hej Lina! Du är väldigt duktig på att berömma dina hästar, konkurrenter och teamet runt om kring dig, vilket tyder på stor ödmjukhet vilket är en väldigt fin egenskap hos dig. Men du får inte glömma bort att även klappa dig själv på axeln också, det är något som många tjejer är dåliga på tyvärr. Du är en fantastiskt duktig ryttare och har gjort dig väl förtjänt av din framgång! Glöm inte att berätta för dig själv hur jävla bra du är ibland :) Stor kram, grattis till framgångarna, lycka till i framtiden och tack för en intressant och inspirerande blogg!

Svar: Ja vi berömmer våra hästar massor :) haha tack snälla, jag är stolt och tacksam över det jag får vara med om!:)
Lina Dolk

2014-03-22 | 18:45:52
Terse Skriver:

Kolla så att stången är godkänd i tr- tror inte de ledande stängerna är det tyvärr.. Isf blir du diskvalificerad.

Svar: Denna är godkänd! Kolla tr så får du se :)
Lina Dolk

2014-03-22 | 20:23:04





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0