Sköna väder!

Nu när det börjar bli varmt och skönt ute blir allting så mycket lättare! Man slipper bära en massa tunga och otympliga täcken, slipper halkan och frysa ihjäl. Både fotfolk och fyrbenta var på väldigt gott humör idag :)

Lite bilder ifrån dagen, kanske kul att se annat en endast ridbilder?

Jouleen och jag myste i hagen

Elin och jag tränade E-type och Oj Oj ihop, nu ska Elin börja träna honom mera så jag hinner med de andra ordentligt. De gjorde rena byten åt båda hållen idag.


Messi gick löst hem och tog en liten sväng om på tomten innan han behagade komma till sin box, tur vi bor utan grannar ;) 





1 Kommentarer till "Sköna väder!"

Mamma Musse Skriver:

Utan grannar, ja men i min trädgård.....Gr Messi!

Svar: Mysigt ju!
Lina Dolk

2014-03-10 | 10:11:03





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0